...:: demi masa ::...

...:: demi masa ::...
"Demi Masa,
sesungguhnya manusia itu benar-benar
berada dalam kerugian
kecuali orang-orang yang
beriman,

dan mengerjakan amal
soleh

dan berpesan-pesan dengan
kebenaran serta kesabaran."

Wednesday, November 28, 2007

Majlis Perwakilan Pelajar Sesi 07/ 08

Alhamdulillah, setelah aku bertanding dlm fakulti aku, aku menang 570 undi... mekasih banget kepada yang sudi mengundi aku dan memberi kepercayaan untuk aku memimpin.

makanya, habis je final, aku merantau dr utara ke selatan. mula2 aku gi setiu, terengganu.. kem di sana dengan MPP UiTM Kelantan.. hehe.. tapi malangnye pantai kat situ tak boleh mandi. maka, aku berase sangat sedih.. uhuhuhuu.... tapi, selonok sangat men tarik tali! hehe. n jogging tepi pantai... =)

then, kami turun ke uitm shah alam selama seminggu. ada kursus pengurusan organisasi.

masa ni la aku jumpa dengan semua MPP seluruh Malaysia tapi tak berpeluang sangat untuk berkenalan lebih rapat. Di sana ada banyak juga kenangannya.. aku jual t-shirt labuh sekejap.. saje2 je jual.. aku penah sekali kene jadi MC masa turn kampus aku. hehe. then, aku ada jugak kena pegi depan jadi model sekejap.. hehe. katanya, cara aku pakai tudung tak berapa elok.. mau tak aku dah melilit2 tudung aku.. disuronye aku pakai tudung singkat sikit. aku gemok ke? isk..isk....

masa ni awe ade.. kecoh gile. cume kadang2 aku sebagai setiausaha dia kene la tegur kalau tibe2 beliau tergembira dn terexcited sangat! tapi, aku sangat menyenangi sikap dan perangai boss aku ni.. huhu.
yang bestnye jugak, aku berjumpa dengan 2 orang 2 pupu aku.. ezuwan dr MPP Kelantan dan Zainizam dr MPP Perlis.. Jejak Kasih la kirnye.................. =)

cuma, seorang sahabat yang paling aku tunggu tak dapat follow program ni.. huwawaaaaa....................
lepas dah seminggu ka sana, kami ke Perak untuk program Biro Tatanegara. Masani la paling best!

awalnye, ntah camane majoriti sokong aku jadi AJK Dewan. Maka, aku aje la yang jadi MC.. walopon aku ade lagi 2 ajk.. aku ni jenis kalau aku mampu buat, aku malas nak bagi arahan kat orang lain.. hoho.. bukanlah baek hati tp mmg baek pon.. huwawahehehe..... disamping aku nak cari pengalaman banyak2.. hihi.
kitorang berakit sepanjang 12 km dan explore race 8 km.. mau tak hitam la muka aku.. iskkk.....

masa main burung hantu disebabkan aku dah biase, maka aku tido lah sepanjang perjalanan game tu.. huhu. tak payah la fasi2 nak bohong aku.. hahaak!!
aku ingat lagi, aku wakil kumpulan aku masuk pertandingan gadis paling ayu.. tapi aku tak sangke plak apai dengan bob nak kenekan aku. disurohnye aku buat ninja turtle kat depan! huwaaa.... kurang kesopanan aku.. hohoo..

di sana, aku digelar sebagai ninja turtle... sebab aku boleh lompat ninja turtle. aku pon digelar inspektor gadget sebab aku pakai blazer labuh.. aku juge digelar gadis siswanet.. sebab aku buat promotion siswanet kat sane.. hehehe..

aku kat sane jadi setiausaha ahu pulak.. hehe.. sebab awe takde.. hihi.

yang bestnyer, member special aku ade kat sana. cume dia banyak senyap... bukan pendiam tapi memulas buah fikiran.. huhuuu...

demikianlah serba sedikit cerita aku..

ku amattttttttttttt merindui kalian.!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

No comments: