...:: demi masa ::...

...:: demi masa ::...
"Demi Masa,
sesungguhnya manusia itu benar-benar
berada dalam kerugian
kecuali orang-orang yang
beriman,

dan mengerjakan amal
soleh

dan berpesan-pesan dengan
kebenaran serta kesabaran."

Saturday, December 1, 2007

Larian Suatu Yang Seronok???



Ni la hamper pertama yang aku dapat masa semester 01 di UiTM, Johor..
Aku sebagai mahasiswa dan remaja amat menggalakkan supaye rajin2 la anda berjogging! sebab jogging ni sangat baik untuk kesihatan! =D
macam aku, tiap minggu kalau ade masa free, lepas subuh, aku akan keluar pada jam 6.45 pagi... aku akan terus pegi padang depan kolej aku.. kemudian barulah aku akan jogging macam biase non-stop keliling kampus mengikut kemampuan. jogging awal pagi ni, pertamanya, udaranya sangat segar dan fresh! keduanya, tak ramai orang.. laki pun takde..
ni aku nak cite.. bila aku berada di padang sorang2, satu rasa insaf tu akan datang dalam diri. masa ni la aku akan muhasabah diri... kadang2 pernah juga aku berkata dengan sekalian pokok2 di padang tu.. sebab aku tahu, semuanya hidup dan mengabdikan diri kepadaNya... kalau yang nampak, mesti kata aku dah layak masuk hospital bahagia. hehe =)

nak rase tak ape yg aku rasa? try laaa...... hehe =D
Majulah Sukan Untuk Negara!

No comments: