...:: demi masa ::...

...:: demi masa ::...
"Demi Masa,
sesungguhnya manusia itu benar-benar
berada dalam kerugian
kecuali orang-orang yang
beriman,

dan mengerjakan amal
soleh

dan berpesan-pesan dengan
kebenaran serta kesabaran."

Saturday, December 1, 2007

kemuncak pertama hidupku (PLKN)


Pelatih Wanita Terbaik PLKN
Kem Putra- Putri, Alor Gajah, Melaka
Siri 3, Kumpulan 1
Pada aku, ini adalah kemuncak pertama dalam hidup aku...
aku rasa inilah sebenar- benar kejayaan dalam segala apa yang aku libatkan diri sebelum tu..
Alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat Allah SWT diatas anugerah ini.. amin.
Mudah- mudahan aku diberi petunjuk dan hidayah untuk memperbaiki kelemahan diri..
Juga disini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 semasa siri tersebut, cikgu2, jurulatih2 semua...
(gelap kan muka aku??? hehe)
aku amat merindui PLKN!!!

2 comments:

Farid KurmaBam said...

Nampak lain sangat kamu dalam gambar tu... Gelap! Kah Kah Kah...

Anonymous said...

hye . sayer rase cm muke ketua komandan pompuan nih . ade fb x ? kawan2 plkn kt kem put2 yg laen ade contact x ?