...:: demi masa ::...

...:: demi masa ::...
"Demi Masa,
sesungguhnya manusia itu benar-benar
berada dalam kerugian
kecuali orang-orang yang
beriman,

dan mengerjakan amal
soleh

dan berpesan-pesan dengan
kebenaran serta kesabaran."

Tuesday, September 16, 2008

Alhamdulillah, kebahagiaan masih menjadi milikku hari ini...

Cinta...

Cinta itu milik Allah...

Ibu sayang saya... Ayah sayang saya.... Ayu sayang saya... Semua orang sayang saya... tapi sayang itu milik Allah..

Allah Maha Pengasih, Maha Penyayang.....

Ya, Allah sangat menyayangi saya...

Saya terlalu merindui Dia.. saya terlalu merindui kekasihNya, Rasulku....

Saya sentiasa berfikir.. saya lihat, Allah memandang ke arah saya dengan penuh kasih...
Nabi Muhammad Rasulku jua tersenyum sangat manis pada saya.........

Saya merasakan Tuhanku dan Rasulku, berada terlalu hampir dengan saya...

saya bahagia..

Sahabat- sahabatku, saya merasai kebahagiaan.... ketenangan.... kedamaian.... yang tidak kurasakan pada yang lain..

Semalam saya menerima sejambak bunga kekwa.... Saya yakin, Allah memberinya pada saya..... Saya pasti sedih jika bunga itu layu nnt.....

Allah... aku merinduimu sesungguhnya......

Kekalkanlah perasaan Cinta dan sayang ini sehingga aku bertemu denganMu nnt...

Sahabat- sahabat, saya amat berharap kalian seluruhnya dapat merasakan kebahagian seperti yang saya rasakan.... kebahagiaan yang tidak dapat ku ungkap dengan apa jua kata- kata.....

Doakan aku kekal dalam perasaan damai ini......

Amin..

No comments: