...:: demi masa ::...

...:: demi masa ::...
"Demi Masa,
sesungguhnya manusia itu benar-benar
berada dalam kerugian
kecuali orang-orang yang
beriman,

dan mengerjakan amal
soleh

dan berpesan-pesan dengan
kebenaran serta kesabaran."

Monday, April 6, 2009

Terima kasih adik- adikku..

Assalamualaikum.

Malam tadi, saya dan rakan- rakan dijemput ke majlis makan malam yang dinamakan 'Malam Jasamu Dikenang'. Majlis ini diadakan di Villa Hotel, Segamat.

nak diceritakan, Hotel Villa ni sangat baik tau! kerna apa.... setiap kali saya ke Segamat, jika hanya menaiki bas, setibanya waktu solat, saya terpaksa menumpang solat di hotel ini. Sudah pelbagai jenis bilik juga yang saya sudah cuba.. hehe.. (area ni tiada surau..)

Kami semuanya mantan Kelab Usahawan atau Entrepreneur Club(ETC). Ingat lagi dahulu sewaktu awal penubuhan kelab ini. =) Exco- exco baru menjemput kami sebagai tanda mengenang jasa ya.. =)
Setinggi penghargaan buat Puan Kursimah Bt Harun, penasihat ETC yang amat saya sayangi..(Puan banyak tau rahsia saya...) adik- adik exco yang baru.. Terima kasih sangat2 atas perlaksaaan majlis ini ya..

Semoga berjaya! =)

No comments: